Dom hära demonerna... -vad gör man?
-
Gonka Koff
Re: Dom hära demonerna... -vad gör man?
Hursomhelst är det knappast slashattackerna jag är rädd för, -det är chargen! 4 st5 som ignorerar armour per modell! 27 sådana dödar 24 terminators!!!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Pff det är ju inte enns en var! Fjolligt!
Du får plagua dem med nurgle så de tål lite mer då 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Då verkar det vara som jag tror att man får "svänga" och slasha 
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Det måste varit en äldre verision, i 5th kunde man turbo boosta hur man ville sålänga man inte behövde ta några diff-slag bara.DarkMessiah skrev:Jag tror att den regeltolkningen baseras på 5th där man var tvungen att turboboosta i en rak linje, om inte jag minns galet.
Detta finns dock inte kvar under nuvarande regelsystem, och hittar tyvärr inget som förbjuder det, MEN jag har haft fel innan, och jag hoppas jag har fel nu, för det låter galet bra och ostigt..
Alexander Merinen
Dark Eldars slashattacker fungerar typ så; markera start och slutpunkt och slasha en enhet som står mellan dessa punkter.DarkMessiah skrev:Jag tror att den regeltolkningen baseras på 5th där man var tvungen att turboboosta i en rak linje, om inte jag minns galet.
Detta finns dock inte kvar under nuvarande regelsystem, och hittar tyvärr inget som förbjuder det, MEN jag har haft fel innan, och jag hoppas jag har fel nu, för det låter galet bra och ostigt..
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Har demonerna blivit ostigare än Necrons? Man kanske skulle läsa den dära regelboken trots allt...
Fast du kan ju lägga dina crushers på hyllan och läsa Flying monsterous creature reglerna och grejerna som fick nya regler i WD. Ungefär.
- speedfreek
27 fiskmåsar FTW!