ETC supporter tråd
ETC supporter tråd
En tråd för att samla uppdateringar spekulationer och för att heja fram det svenska laget. Såg nu att Sverige har blivit lottade mot Australien i första rundan. Bara två veckor kvar...
Re: ETC supporter tråd
dags att kolla listorna då 
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- guildmaster
- Kontakt:
Hello ladies and Bruces.
Deras Dark eldar spelare är Jeff (eller var det Luke) från podcasten Worlds end radio. Mycket trevlig och tävlingsinriktad kille!
Deras Dark eldar spelare är Jeff (eller var det Luke) från podcasten Worlds end radio. Mycket trevlig och tävlingsinriktad kille!
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!
-
Bengtsson den yngre
Heja heja!
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
Heja! Skall ner och spela i Merclaget. Får hoppas jag slipper åka till Polen och spela mot Sverige!
klart att du tar och vinner hela skiten merclagetJoakim skrev:Heja! Skall ner och spela i Merclaget. Får hoppas jag slipper åka till Polen och spela mot Sverige!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Alltså våra listor är inte blyga och gott om självförtroende finns det =) En av våra spelare tror sig spöa de flersta listorna och tycker alla GK/SW listor är lättast av allt!
Med andra ord: "In a Bag!"
- theWatchman
Är han naiv, dum eller Jeppa?Joakim skrev:En av våra spelare tror sig spöa de flersta listorna och tycker alla GK/SW listor är lättast av allt!
- theWatchman
Jag tror vi har god chans att komma topp 3 i år. Vi har ett starkt lag och ganska starka listor. Dessutom är det flera i laget som vet att dom är bäst i världen på 40k